söndag 24 juni 2012

Matbilder

Hej på Er alla. Jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg, men skall försöka bättra mig. Jag har dock en bra orsak till varför jag har varit dålig på att uppdatera, jo jag har haft fullt upp på jobbet. Men jag försöker göra mitt bästa så ni som föjer skall hållas uppdaterade.

Nedan kommer i alla fall lite bilder från några bröllop som vi har haft på Villa Solliden. Som det ser ut nu kommer vi fortsättningsvis ha mycket att göra över sommaren, med bröllop och våra härliga sommargäster.

Imorgon måndag är det premiär för nya sommarbuffén. Inte så mycket som ändrats men lite grann. Med inrikting på lite nyttigare, sommarfräch helt enkelt.

Så Ni som vill äta och njuta av en god och fräch sommarbuffé i fantastisk miljö med underbar utsikt och kanske till och med dricka ett gott vin till det, skall absolut ringa och boka en plats hos oss på Villa Solliden.

Här nedan följer lite matbilder.



Här håller vi för fullt på att lägga upp förrätten till bröllop. En svensk
"Tapastallrik" kan man väl säga. Bestod av några sillar, varmrökt lax från
Finnö fisk, skagen, prästost, creme fraiche och rödlök & gräslök. Till det
serverades härlig svensk färskpotatis.



En liten sommrig dessert som serverades igår på bröllopet.
Knäckflarnskorg med sötade färska bär och vanilj- & vitchokladcreme.



Upplägg av dessert till ett bröllop som vi hade för ett par veckor sedan.



Här är en trevlig lunchrätt. Vill man komma och äta lunch hos oss kan
man förbeställa denna rätt. Varmröktlax från Finnö fisk med ljummen
potatissallad och dill-, citronmajonäs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade